Elõre:
C programozás a BORLAND
Fel:
Bevezetés a BORLAND C++
Vissza:
Bevezetés a BORLAND C++
Tartalom
C programozás a BORLAND C++-ban
Alapismeretek
A változók alaptípusai
A karakter típus és a sztringek
Az egész típusok
A felsorolt típus
Amit a logikai típusról tudni kell a C-ben
A lebegõpontos valós számok típusai
A mutató típusok
Az elõfeldolgozó
Szimbólumok és makrók
Megjegyzések
Feltételes fordítás
Elõredefiniált szimbólumok
Szabványos szimbólumok
A BORLAND C++ saját elõredefiniált szimbólumai
File-beépítés
Implementáció-függõ vezérlõsorok
Tárolási osztályok, hatáskörök
Modulok, blokkok.
Függvények tárolási osztályai
Változók élettartama és hatásköre
Egyszerû adatdeklarátorok
Függvények definíciója és deklarációja
Módosító jelzõk
A
signed
módosító jelzõ
A
const
módosító jelzõ
A
volatile
módosító jelzõ
Típusdefiniáló (
typedef
) azonosítók
Kifejezések
Elsõdleges kifejezések
Operátorok
Konverziók
A konverzió a
char
, az
int
és az
enum
típusok között
Konverzió mutatók között
Aritmetikai konverziók
Utasítások
Kifejezés-utasítások
A feltételes utasítás
Ciklusszervezõ utasítások
Egyéb vezérlésátadó utasítások
Struktúrák és unionok
Struktúrák megadása
Hivatkozás struktúra elemekre
A bitmezõk
A
union
fogalma
Mutatók és tömbök
A mutatók használata
Értékadás mutatóknak
Mutatók függvényparaméterként
Pointer aritmetika
Tömbök használata. Többdimenziós tömbök
Kapcsolat tömbök és mutatók között
Általános mutatók
Függvényekre mutató pointerek
Bevitel és kivitel
Alacsony szintû I/O
Folyam jellegû I/O
A
main
függvény
További magyarázatok
A balérték és jobbérték fogalma
Még egyszer a deklarációkról és a típusokról
Függvények változó számú paraméterrel
Összetett mintapélda
A tervezés egyes fázisai
Portabilitási megfontolások
A látvány (
look-and-feel
) megtervezése
Leképezés adatstruktúrákra és vezérlési szerkezetekre
A konkrét deklarációk
Saját include file-ok
A menükezelõ rendszer listája
A saját include file tartalma
Programozás C++-ban
Új elemek a C++-ban
Alternatívák a
#define
direktíva helyett
Cím szerint nyilvántartott típusú, vagy referencia típusú változók
Inicializált függvényparaméterek
C ++ kommentek
Az OOP alapjai
Egységbezárás
Öröklés
Többrétûség (polimorfizmus)
Függvénymezõk definiálása
Függvénymezõk aktivizálása
A
this
nevû, implicit mutató
Konstruktorok és destruktorok
Konstruktorok definiálása
Destruktorok definiálása
Mezõhozzáférés
Mezõhozzáférési szintek
Mezõhozzáférés és öröklés
Virtuális függvények
Késõi összerendelés
Virtuális függvények deklarálása
Dinamikus objektumok
Dinamikus objektumok létrehozása
Dinamikus objektumok megszüntetése
További flexibilitás a C++-ban
Rokonok és barátok
Operator overloading
C++ I/O könyvtárak
Include file-ok és függvények
Fontosabb könyvtári függvények
Függvények szöveges üzemmódban
Hangeffektusok létrehozása
Függvények grafikus üzemmódban
Általános könyvtári függvények